Mergi la pagina principala »

Retururi

DESPRE RETURURI

Conform legislatiei romanesti, conditiile pentru returnare sunt urmatoarele:


‘‘Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.’’

Asadar, daca din diverse motive, produsele comandate nu corespund cerintelor  dumneavoastra, le puteti returna in conditiile legii.

Returnarea produselor se face exclusiv pe cheltuiala clientului.

Returul se va face prin Posta Romana/Curier in termen de 10 zile lucratoare de la notificarea in scris a renuntarii la cumparare, iar  clientul va suporta cheltuielile de transport ale livrarii pachetului, precum si cele ale returului. Noi vom restitui contravaloarea produselor returnate in termen de maxim 30 de zile de la primirea acestora, prin cont bancar, mai putin taxele de transport aferente livrarii initiale, daca a fost cazul.

Contravaloarea produselor nu se va face in regim ramburs, ci ulterior verificarii conformitatii bunurilor restituite.

Uleiurile aromatice si toate produsele vandute la metru (snur, elastic, panglica, organza, ata cerata etc) nu beneficiaza de regimul de retur. 

De exemplu:

-daca valoarea produselor a fost de 205ron, taxa de transport (15ron) fiind platita de noi in cazul acceptarii comenzii, va vom restitui 190ron =205-15ron taxe postale de trimitere,

-daca valoarea produselor a fost intre 100-200ron, taxa de transport (15ron) fiind platita partial de client, va vom restitui contravaloarea produselor, minus diferenta de 5ron suportata de noi.

-daca valoarea produselor a fost intre 50-100ron,taxa de transport (15ron) fiind platita integral de client, va vom restitui contravaloarea produselor.

Practic, clientul va suporta cheltuielile de transport dus-intors, si i se va restiui suma aferenta, conform exemplului de mai sus.

In cazul in care produsele expediate nu corespund cu cele comandate de dumneavoastra, va rugam sa ne contactati si le vom schimba pe cheltuiala noastra.

Refuzul comenzii de catre Client sau imposibilitatea contactarii Clientului in vederea livrarii produselor comandate, constituie o abatere de la conditiile de Livrare si Returnare prezentate in aceasta sectiune. In cazul producerii unui astfel de eveniment vom atentiona in scris Clientul.

Daca aceasta situatie se repeta, ne rezervam dreptul de a nu mai onora nicio comanda a respectivului Client si de a retrage acestuia, accesul la site fara o notificare prealabila.

Pentru întrebări și sugestii, va rugam sa ne contactați la numărul de telefon 0722.452.844 si/sau la e-mail contact@bijuterix.ro. 

 

 

inapoi la MODALITATI DE PLATA